vrijdag 14 november 2014

praatronde 14 november

secretaris eef, fotograaf flavia, voorzitter norah
We proefden van een witte rammenas, hij smaakt zoals een radijs.

Flavia heeft een paddenstoel mee.
Hij groeit in een potje dat we gekocht hebben in de kelder. Ik wil weten hoe hij heet.
Het is een champignon. We geven die water en dan groeit die, hij moet in het donker staan.

Julie heeft een boekje met pictogrammen van de brandweer. We bespreken de pictogrammen.

Ze heeft ook nog een boek bij met oefeningen.

Bram heeft een skatebord van de sint gekregen.

Wannes heef een spel van de sint.
Nel had het ook en ik wou het ook.

maia: ik heb een pop mee, je kan het haar krullen.
Ik heb het van de sint gekregen.

Daan: ik heb een herfsttekening gemaakt.

Tibe: ik heb een voetbalboek mee. Er staan prentjes in.

Bas: mijn haar is geknipt.
Kapper zijn is een beroep. Hij wordt daarvoor betaald;

otto heeft een idee: iemand een voetbaltruukje leren.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten